RADY & TIPY

Úspěšnost při pořádání akce je závislá na organizátorovi a jeho zkušenostech. Rady & Tipy poradí s úkony, které je vhodné udělat v předpřípravě akce, stejně tak Vám pomůžou řešit problémy, které mohou nastat ve chvíli, kdy už je akce v plném proudu. S pořádáním akcí máme dlouholeté zkušenosti, na základě kterých jsme pro Vás Rady & Tipy sepsali. Doporučujeme Vám také přečíst si odpovědi na časté dotazy v sekci FAQ.

Nepoužívejte bílé ID náramky k označení osob vyšších kategorií. Doporučujeme je raději použít jako základní označení osob bez jakýchkoliv výhod či bez možnosti vstupu do prostor, kde by klasický návštěvník akce neměl co dělat (např. backstage apod.). A proč? Pokud bude např. umělec označen bílým ID náramkem a návštěvník akce třeba červeným ID náramkem, mohlo by vykutáleného návštěvníka napadnout svůj červený ID náramek na svém zápěstí otočit naruby (čímž by se stal nositelem neporušeného bílého ID náramku, protože všechny barvy ID náramků jsou zespodu bílé) a mohl by se dostat do prostor určených jen pro umělce. A to se vážně stalo. Pozorná ochranka tento podvod odhalí, ale není důvod zbytečně riskovat. Pokud přesto chcete bílé ID náramky využít třeba pro umělce, objednejte si ID náramky s potiskem.
 
Natrhejte si předem dostatečný počet ID náramků. Během vpouštění osob Vás bude oddělování samostatných ID náramků z archu zdržovat, znervózní to Vás i návštěvníky. Nejrychleji oddělíte ID náramek tak, že si celou plochou levé ruky přidržujete arch, přes stranu stolu necháte vyčnívat vždy jeden ID náramek, který pravou rukou lehce a rychle odtrhnete. ID náramky lze natrhat i po více kusech. Srovnejte si cca 10 archů a všechny je natrhejte najednou.
 
Snižte si náklady na ID náramky oslovením partnerů akce. Nabídněte spřízněnému pivovaru, dodavateli nealko nápojů nebo místní taxidopravě, že na své akci budete k označení osob používat ID náramky s potiskem propagace právě jejich produktu nebo služby. Náklady na samotné ID náramky i jejich potisk můžete pak částečně nebo zcela přesunout právě na partnera, jehož reklama, logo nebo text bude mít opáskovaná osoba stále na očích.
 
Postavte si ke vchodu vzájemně neznámé osoby. Zamezíte tím vpuštění návštěvníka, kterého může ochranka nebo osoba aplikující ID náramky osobně znát. Pokud se tyto dvě kontrolní osoby budou vidět poprvé v životě, nedovolí si ani jeden z nich na akci vpustit svého známého bez ID náramku a zadarmo.
 
Evidujte si vydané číselné řady ID náramků. Jedině tak budete mít kompletní přehled o případném úniku financí a lépe odhalíte nepoctivou osobu. Samozřejmostí je i předání hmotné zodpovědnosti za předané ID náramky důvěryhodné osobě, která garantuje směnu ID náramku za vstupenku nebo za danou cenu vstupného. Zbylé ID náramky si po akci vyžádejte zpět k finální kontrole s odvedenou tržbou za vstupné.
 
Označte si vchody grafickým vzorníkem s ID náramky. Pověřené osoby u všech vstupů do konkrétních prostor budou mít jednoduchý úkol vpustit nebo zakázat přístup předdefinovaným a opáskovaným skupinám osob, které určíte Vy a které budou jasně viditelné na grafickém vzorníku. Držitelé ID náramků se tak nebudou snažit vstoupit do prostor, do kterých přístup nemají.